»Nedopustno je, da mora šola sama iskati partnersko šolo, ki bo takega učenca sprejela, in če vemo, da gre za hudo poseben primer, je nesmiselno razmišljati o tem, da bi se dal na drugo navadno šolo.«
»Zdi se mi nedopustno, da šole silijo v to, da moramo na prijazen, vzgojen način reševati tudi primere, kjer je vzgoja povsem popustila.«
»Ne postajamo bolj nasilna družba. Nasilje je vedno bilo med nami in vedno bo, vsaj do takrat, dokler ne bomo v tolikšni meri nesocialni, da bomo samo še v ekrane gledali, nič več drug drugega.«
»Presenetilo bi me, če bi bilo drugače. Kako pričakovati, da bodo ljudje, ki so ves čas med Scilo in Karibdo, ustvarjalni?«
»Res potrebujemo postopek iskanja vzrokov, da se torej pogovarjamo z otroki, da vidimo, kaj je ozadje, s čimer se navsezadnje vsakič tudi nekaj naučimo in potem vemo za drugič, kaj bi morda lahko preprečili.«
»Pri srednji stopnji oz. rumeni luč obstaja nevarnost za življenje in zdravje otrok ter zaposlenih v vzgojno izobraževalnih zavodih, šolah, ustanovah. Policija obvesti ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, vzgojno-izobraževalne zavode. Policija in ministrstvo za vzgojo in izobraževanje po potrebi obvestita javnost.«
»Takrat policija nemudoma obvesti ministrstvo za vzgojo in izobraževanje, ministrstvo obvešča vzgojno-izobraževalne zavode znotraj svojega sistema in usklajeno obvešča za javnost. Policija tudi preverja, na kakšen način je grožnja nastala in jo seveda tudi preiskuje. V protokolu je pravzaprav zelo temeljito navedeno in natančno pojasnjeno, kdo koga obvešča.«
»Živimo namreč v času, ko glasna manjšina, slapovi žaljivk, razpihovanja sovraštva v imenu 'svobode govora', z verbalnim in tudi včasih fizičnim nasiljem uveljavlja svoj prav, v bistvu lahko rečemo svoj neprav in s tem tudi vzbuja vtis, da je v naši družbi vse narobe.«
»To sodelovanje vključuje skupne preglede in osvežitve varnostnih ocen ter svetovanje, kako ravnati v primeru morebitnih groženj in povečanih tveganj. V okviru rednega dela pa smo glede na ocene posameznih varnostnih razmer povečali tudi svojo prisotnost v okolici osnovnih in srednjih šol.«